Dubtes freqüents

MÉS POPULARS

Pots realitzar el teu pagament amb qualsevol targeta de crèdit o dèbit (exceptuant American Express o Discover). Per pagar la teva comanda només has d’accedir al teu compte personal i introduir les teves dades de la targeta, abans o durant la confirmació de la teva comanda.

T’assegurem que les dades de la teva targeta de crèdit estan protegits en tot moment gràcies al nostre servidor segur, Lavalocker no tindrà cap tipus d’accés a aquesta informació.

A la bugaderia i tintoreria Lavalocker no permetem altres mètodes de pagament. Així doncs, no podràs realitzar els teus pagaments en efectiu, ni mitjançant xecs, pagarés, domiciliacions o transferències bancàries ni contra reemborsament, entre d’altres mètodes de pagament no acceptats.

Procés: després de realitzar  la teva comanda, t’enviarem un email detallat per a que verifiquis la teva conformitat, si no rebem cap negativa per part teva, el pagament serà capturat i cobrat el dia del lliurament de la comanda.

Horari de Recollida i Lliurament en taquilles

Recollida // Lliurament

Dilluns 10.00 – 14.00 // Dimecres 10.00 – 14.00

Dimarts 10.00 – 14.00 // Dijous 10.00 – 14.00

Dimecres 10.00 – 14.00 // Divendres 10.00 – 14.00

Dijous 10.00 – 14.00 // Dilluns 10.00 – 14.00

Friday 10.00 – 14.00 // Thursday 10.00 – 14.00

No fem recollides en dies festius i els lliuraments trigaran un dia més.

Recollida & Lliurament a Domicili

Tria la millor opció horaria per passar a recollir i lliurar en la teva comanda, a través de la web.

Costos adicionals que poden anar amb la teva comanda:

De taquilles públiques que son “Lavalocker-botiga”: 

  • No hi ha costos adicionals

De taquilles públiques que no son “Lavalocker-botiga” :

  • €1,50 adicional si la seva comanda no supera el cost mínim de €14.

 Servei de Recollida i Lliurament a domicili

  •  Petit cost adicional, entre 1.50€-3€ per tram, depenent la franja horaria escollida del lliurament i entrega de la comanda.

Si tens un codi promocional, per poder fer-lo servir es important que lo afegeixis en el moment de fer la comanda, d’aquesta manera el descompte s’aplicarà automàticament.

Si vols veure els decomptes disponibles, accedeix a la teu compte personal Lavalocker y fes clic en “Descomptes”.

Estem afegint poc a poc noves ubicacions en Barcelona. Mentrestant, pots sol.licitar el servei de recollida i lliurament a domicili o bé a la oficina.

SERVEIS DE TAQUILLES

Aprèn com fer servir el nostre servei d’armariets mirant el nostre vídeo explicatiu.

No, els armariets no estan designats a cap client en particular. El que has de fer és posar la teva roba al armariet que estigui lliure, assegurar-te de tancar correctament i realitzar una comanda indicant el número d’armariet utilitzat. Quan tornem les teves peces ho farem a la mateixa ubicació, però en el armariet que estigui lliure. Nosaltres t’indicarem el número del armariet corresponent, mitjançant un email.

¡Màgicament! No, es broma. En el moment que realitzis una comanda, assignarem el teu nom i número de telèfon amb la bossa i l’armariet que contenen les teves peces de roba.

Rebràs un missatge text o correu electrònic amb un nombre de armariet indicant que les teves peces ja estan llestes per ser recollides.

La teva roba està completament segura els nostres armariets, les úniques persones que tenen accés a l’armariet són el personal de Lavalocker i tu.

Solució de problemes: Què passa si un article es perd o fa malbé?

Prenem totes les precaucions per assegurar-nos que això no passi, però si per alguna estranya circumstància succeeix, tenim un procediment per a la gestió d’incidències. Veure més informació en termes i condicions.

LA NOSTRA APLICACIÓ WEB

És molt fàcil i ràpid. Només t’has de registrar al nostre web mitjançant un correu electrònic i començar a utilitzar-la de seguida. Pots completar altres detalls un cop ja tinguis el teu comptes i vulguis fer la teva primera comanda.

Existeixen tres formes de realitzar una comanda:

  1. Deixa la roba en un armariet disponible
  2. Coordina el lliurament de la roba amb el conserge
  3. Registra la teva adreça a la nostra base de dades per accedir al servei de recollida a domicili

Tria la que millor et convingui i s’adapti a les teves necessitats. Per a més informació fes clic aquí.

Utilitzem una moderna tecnologia patentada que ens permet fer el seguiment a tots els articles des del moment de la seva recollida, fins al seu lliurament. És per això que col·loquem codis de barres i prenem fotos a cada article que passa pel nostre sistema.

A través de Cistella 2.0 pots veure imatges de les teves peces, només has d’ingressar al teu compte personal de Lavalocker i fer clic a “Cistella”. Aquesta funció us permet fer un seguiment personalitzat a cada peça, col·locar instruccions especials, deixar notes, veure quan i quantes vegades una peça ha estat rentada, etc.

Envia’ns una sol·licitud mitjançant la nostra pàgina de contacte i indica’ns que t’agradaria comptar amb armariets en el teu edifici, nosaltres farem la resta. Si l’administrador de l’edifici està conforme les podem instal·lar immediatament. Així de fàcil que pots guanyar 100 €. Agraïm la teva ajuda!

SERVEI DE NETEJA

El servei de rentat i doblegat es paga per kg i pots posar qualsevol tipus de roba dins de la bugada, però et recomanem que tu mateix separis la roba blanca de les de colors. Aquest servei té una comanda mínima de 6kgs. En el servei de rentat i planxat cobrem per article i només s’aplica per a roba de llit (blanc i color).

Quan realitzis una comanda indica’ns els teus requisits especials completant la secció “Notes” situada a “realitzar una nova comanda.” Depenent el tipus de sol·licitud, els requisits especials poden retardar el lliurament de la comanda.

La primera vegada que utilitzis el nostre servei et tornarem la roba en un porta vestits multifuncional personalitzat. Aquest porta vestits / bossa és perquè el guardis i facis servir cada vegada que facis una comanda amb nosaltres. D’aquesta manera, quan rebem les peces a la bossa sabrem que són teves. Si us plau, no lliuris el porta vestit / bossa a una altra persona ja que el càrrec  pot ser efectuat al teu compte per error. Si ens adonem que el porta vestits / bossa està desgastat te’l canviarem automàticament.

ALTRES DUBTES

Fem tot el possible per a monitoritzar els armariets de manera que sempre hi hagi algunes disponibles, però si veiem que hi ha una ubicació constanment saturada, podríem col·locar armariets addicionals (prèvia coordinació amb l’encarregat de l’establiment). Ens disculpem per avançat si és que això succeeix i et convidem a que vegis si tens alguna altra ubicació a prop teu. Si tens alguna altra pregunta no dubtis a posar-te en contacte amb nosaltres, com sempre, farem tot el possible per ajudar-te.

No entris en pànic! Escriu-nos a atencionalcliente@lavalocker.es perquè el nostre equip d’atenció al client esborri la teva comanda falsa i puguis crear una de nova per a l’armariet correcte.

T’enviarem un sms o e-mail quan la roba estigui a punt per a ser recollida. Si no la reculls  el primer dia, t’enviarem un segon recordatori. Si tot i així no la reculls, portarem la roba al nostre magatzem fins que et comuniquis amb nosaltres, llavors la tornarem a deixar al mateix lloc i sense cost addicional.

Un dels requisits que es sol·liciten per crear el teu compte personal és que acceptis els nostres termes i condicions. Però si vols tornar a llegir-los només has de fer clic aquí.

Si tens més preguntes, llavors contacta’ns directament a través del nostre xat en línia (situat a la cantonada inferior dreta de la pantalla), o envia’ns un email a atencionalcliente@lavalocker.es. Si és fora del nostre horari de treball, et respondrem el més aviat possible.